breed lint |
Reageer ![]() |
Autheur | |
okkiepowerrr ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Oktober 2012 om 12:59 |
ik zoek me naar naar breed lint om mijn kerstkrans te bekleden maar vind alleen erg dure . heeef tiemand van jullie misschien nog breed lint liggen liefst creme groen of rood of wit. ik betaal er gewoon voor hoor. enne he tmoet minstens 5 meter lang zijn want ik wikkel het er helemaal omheen
|
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je al bij action gekeken? Daar ligt het soms ook...helemaal nu er weer kerstpullen liggen
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
of een reep van een laken afknippen en omzomen, dit kan in het wit...
Is misschien nog het goedkoopst... Zou zo direct niet weten waar je anders 'betaalbaar' lint van een mooie breedte en die afmeting zou kunnen vinden..
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
Zal ik het bij mij op de markt halen, heb geen idee wat het kost maar ze hebben vaak een hele rol voor weinig geld
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Hoe breed moet je lint zijn en hoeveel heb je nodig? Ik heb goudkleurig en groen 2,5 cm breed. Binnenkort zijn vast de kerstspullen te koop, daar eens kijken en in een zaak waar ze etalagemateriaal verkopen. Als je de tijd hebt, ik wil wel voor je in Aken kijken maar is nu denk ik net nog te vroeg.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Repen knippen van voering stof, zoompje er in strijken, glimt vaak ook nog mooi en kost op de markt maar een paar euro per meter
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Of repen fleece, dat rafelt niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
okkiepowerrr ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
2.5 cm is te smal helaas. en van stof lijkt me niet zo leuk. saria zou je voor mij eerst willen kijken dan hoe veel het kost moet misnstens 5 cm breed zijn. en het liefst goud of zilver.
en action hebben we niet in sliedrecht helaas |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ook geen Xenos? Die hebben met Kerst ook altijd allerlei stofjes en lint in goud en zilver.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nee ook geen xenos. hier vind je alleen veelkleding en brillen winkels en heeeeeeeeeel veel kerken
![]() |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |