Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

fladder het vlindertje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ginia View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ginia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: fladder het vlindertje
    Posted: 10 Juli 2011 om 09:50
goede morgen hobbydoosjes

ik ben aan het haken met fladder het vlindertje . lijf en kop gaan goed die was zo klaar maar nu de vleugels ik snap niet echt hoe ik dat moet doen

haak met blauw een ketting van 6 l. toer 1 haak aan beide kanten van de lossenketting 6v=12v toer 2  12v toer 3  2v in elke 2e v enz tot 42 v
maar als ik dit klaar heb dat is het gewoon in het rond gehaakt en dat is niet de bedoeling denk ik  kan iemand mij uitleggen hoe het moet want ik denk dat ik de fout al in het begin maak . ik snap niet echt  6l en dan aan beide kanten van de lossenketting 6 v = 12

groetjes gea
Back to Top
okidoki View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okidoki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 10:09
Hallo, ik ga proberen het uit te leggen. Je haakt je ketting van 6l, dan in die 6l haak je 6v en dan het werk niet draaien maar doorgaan aan de onderkant, dus in je 6l aan de onderkant opnieuw 6 vaste haken. En zo verder blijven rondgaan tot 42 v.
Is het zo verstaanbaar??
Groetjes en tot later
Ann
Back to Top
ginia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ginia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 10:35
hallo an
dank je wel voor je uitleg
zo heb ik het ook gedaan dan ga je als het ware in het rond toch?
ik heb het zo gedaan zoals het in het boekje staat maar ik heb nu een ronde vleugel die als tie klaar is helemaal niet lijkt op  de vleugel in het boekje
ik ga het vanmiddag nog een keer proberen

groetjes gea

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 12:33
Het wordt dan ovaal rond, niet een cirkel. Maar moet je in de hoeken dan niet meer vasten maken? Meestal moet je bij zo'n patroon in de hoeken meerderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ginia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ginia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 13:30
hallo magtelt

er staat niet bij dat je in de hoeken meer moet meerderen maar ik ga er straks even voor zitten en dan kijk ik wel wat het word ik ga net zolang door tot ik het goed heb haha 
dank je wel voor je berichtje

groetjes gea
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 14:52
Het wordt eerst ovaal,roond,later haak je de zeijkanten apart en dan vouw je hem dubbel,gewoon doorgaan,het komt goed.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
ginia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ginia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2011 om 21:27
dank je wel allemaal
het is gelukt zogauw fladder klaar is zal ik proberen een foto te posten
mijn kleindochter kan haast niet wachten tot die af is
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns