Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenDrops nr 120-45

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
louisejane53 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Drops nr 120-45
    Posted: 10 Juli 2010 om 01:38
Hallo,
Bij de merksteek in de oneven nld meerder ik aan beide zijde van de merksteek 1 stk door uit 1 stk 2 stk te breien.In de volgende pen steek ik achter in de steek om gaatjes te voorkomen.Alle swordt in ribbels gebreid. Bij de verkorte pen keer ik voor de merksteek maar dan kom je bij de oneven nld waarbij je aan beide zijden van de merksteek moet meerderen ook op de opening van het keren(verkorte nld) Hoe ik het ook probeer steeds ontstaan er gaatjes het lukt gewoon niet. Ik heb naar de instructie video gekeken maar daar staat dit niet bij. Ik wil het zo graag mooi hebben misschien doe ik iets verkeerd. Wie kan mij helpen ?

Patroon:VERKORTE TOEREN (voor het voorpand):
Brei verkorte toeren om het vest wijder te maken langs de onderkant (eerste nld = aan de goede kant).
Nld 1-8: brei alle st, keer het werk en brei de teruggaande naald.
Nld 9/10: brei de nld tot de steek met de markeerdraad, keer het werk en brei de teruggaande naald.
Herhaal nld 1 tot en met 10.

Ga verder heen en weer gebreid op de nld (eerste nld = goede kant) en meerder TEGELIJKERTIJD elke nld aan de goede kant 1 st aan iedere kant van de st met de markeerdraad - zie TIP VOOR HET MEERDEREN!
Brei TEGELIJKERTIJD VERKORTE TOEREN - zie boven.

vriendelijke groet, anneke

Back to Top
Jeannette View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2010 om 14:15
Ik heb hem ook gebreid en het klopt dat er gaatjes ontstaan. Dit zie je niet in het patroon. Ik liep er ook tegen aan en heb drops gemaild. Deze kwamen met dit antwoord.
Met vriendelijke groet Jeannette
Back to Top
louisejane53 View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2010 om 18:16

Hallo jammer genoeg zie ik geen antwoord in jouw berichtje. Wil je het aub nog eens proberen? groeten van Anneke

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns