Granny bear |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mogen we hem bewonderen als ie af is?
|
|
![]() |
|
Ringquelle ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juli 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 98 |
Puur uit nieuwsgierigheid, is het nog gelukt om deze te maken?
![]() |
|
![]() |
|
Lilyishere ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Ben er mee bezig. Ik heb wolletjes gehaald in elk geval. Maar ik zit na 1 granny al vast in het patroon.
Maar ik heb volgende week een markt en ik moetnook nog de spullen voor de swap afmaken. (ben ik nu mee bezig) Dus ik ben al een aantal weken bezig met vakantie en spullen voor de kraam te maken!! Maar hij komt eraan!!!!!! ![]() |
|
Oprechte, nietberekenende dankbaarheid ontstaat slechts in een grote ziel; zij verkwikt het hart van degene wie zij geschonken wordt en versterkt zijn geloof in de mensheid.
|
|
![]() |
|
Jolanda48 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 228 |
Wat een uitdaging om deze mooie beer te gaan maken. Zou ik van iemand het patroon mogen ontvangen, dan zal ik de komende weken wel zoet zijn?
Veel hobbyplezier allemaal
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">
http://jollycreations.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Ik ben ook weer eens toe aan iets groters en wil de uitdaging ook wel eens aangaan met een wat ingewikkelder patroon, dus zou hem ook graag ontvangen
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Het patroon mag niet doorgestuurd worden, is nu eenmaal een kooppatroon
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Dank je Lydia, hij is goed binnen gewandeld
|
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Dit is niet een 'wat' ingewikkelder patroon hoor! Je werkt met verschillende diktes wol en haaknaalden. Ik vind m ook heel mooi maar begin er niet aan! Teveel kans op mislukking ;) |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Zou iemand mij het patroon willen doorsturen?
Ik wil me hier wel eens flink in verdiepen. Hij is zooooo cute!!! Alvast dank je wel!! Renate |
|
![]() |
|
Polar, je hebt de link in je mailbox
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Rinske wil jij hem naar jolanda48 doorsturen, alvast bedankt
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Is goed hoor,
Jolanda48, je hebt mail |
|
![]() |
|
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Dank jullie wel voor het door sturen van het inderdaad enorme patroon
Laten we zeggen dat de mars naar rome ook is begonnen met de eerste stap dus ik heb het geprint en nu eerst maar eens lezen kijken nog eens lezen en wat nachtjes er overslapen |
|
![]() |
|
Haha, ik begrijp wat je bedoelt, is echt een uitdaging, ik ben nog aan het nadenken over de kleur die ik wil gebruiken, zodra ik daar uit ben ga ik wol halen en eraan beginnen
|
|
![]() |
|
tis gelukkig wel zo dat je het garen ook ergens anders voor kunt gebruiken
![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
heb jij al die bladen uitgeprint, wat een papier en inktvreter is dat niet
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jolanda48 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 228 |
Denk dat we met dit patroon de winter wel doorkomen
![]() |
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">
http://jollycreations.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
robeer ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2012 Status: Offline Points: 46 |
Jeetje, ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig geworden naar het patroon.
Ben gek op grannys haken. Zou iemand mij het patroon willen toesturen zodat ik er ook eens naar kan kijken. En uiteraard in overweging nemen. Hoe groot is de beer eigenlijk als ie af is? Ik krijg hele brede vensterbanken en ben nog op zoek naar iets om erop te zetten. |
|
![]() |
|
robeer, ik stuur hem je toe
hij is ong 53cm (staand)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |