Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Serviesje HobbyHandig

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Serviesje HobbyHandig
    Posted: 12 Augustus 2011 om 15:40

Ik ben bezig met het theepotje uit de hobbyhandig van Christel Krukkert en vraag me af wie dit al eens heeft gemaakt want volgens mij staat er een foutje in en ik zou graag weten hoe dit opgelost is.

toer 25 haak alle 7e en 8e samen = 63 st
toer 26-29, 63 V
toer 30 haak alle 6e en 7e samen = 54 st
toer 31, 54 V
toer 32 haak alle 5e en 6e samen = 54 st moet volgens mij dan 45 st zijn
toer 33, 36 V

En vervolgens alleen maar 36 V haken

Maar waar nou die 9 steken gebleven zijn tussen toer 32 en 33 is voor mij een raadsel.

Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 15:47
Ja dat moeten inderdaad 45 steken zijn aan het einde van toer 32 En die 9 steken die je weg laat moeten die niet de achterkant van de theepot zijn? Oftewel aan de andere kant komt het schenk tuitje.
Groetjes Teunie
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 15:56

Volgens  mij moet ik gewoon in het rond blijven haken want daarna moet ik weer ninderen naar 30 en dan naar 24 enz en de deksel wordt vastgehaakt aan de pot.

Groetjes van Essy

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 16:05
Misschien moet je dan om aan die 36 vasten te komen een toer haken waarin je elke 4e en 5e steek samenhaakt? Dat lijkt me in de lijn van de vorige minderingen, en zo kom je volgens mij van 45 op 36 vasten. 
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 16:31

Hoi Essy

Er staan meer fouten in het patroon.Heel vervelend om dit dan te maken.

Het patroon is van Christel Krukkert en als je even surft op het internet of haar hyves kan je de fouten/verbeteringen vinden dacht ik.

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 16:32
er mist een toer de toer van 45 steken en daarna 2kinderen naar 36
groetjes nathalie
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 16:35

Ja er mist dus ergens een toer ik ga eens even op internet snuffelen of ik er iets over kan vinden.

Groetjes van Essy

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2011 om 20:07
Ik heb het serviesje net klaar en heb het inderdaad zo gedaan als Naemi beschrijft. Bovendien heb ik de schoteltjes groter gemaakt want die vond ik veel te klein. Ik heb door gemeerderd tot 48 st. en toen het patroon gevolgd met dat grotere aantal steken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns