Hoe haak ik mutsen op maat |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sjootje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Augustus 2011 om 22:53 |
Hallo, Is er ergens een site waar ik kan zien hoe je een muts op maat haak. Nu doe ik negen van de tien keer maar wat, maar ik zou het nu toch wel heel erg prettig vinden als ik meteen goed zit qua maat van de muts. Graag hoor ik van jullie. Groetjes Sjootje |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In mutsenboekjes kijken wat voor maat hoofden hebben, vooral als het om kinderen gaat, en dan proeflapjes maken, omdat je dan weet hoeveel steken er 10 cm vormen met jouw manier van breien. En omdat het rekbaar is, kun je beter iets te krap dan te wijd doen. Kijk eens bij Zeeman, daar liggen 7 breiboekjes.
Voor volwassenen kun je je eigen hoofd meten. Dat scheelt alweer. Als je de proeflapjes bewaart met de wikkels, heb je een naslagwerk voor later. Ik doe het zelf niet, dat heb je altijd met goede adviezen, maar ik weet bv dat de donkere Saskia van Wibra dikker is dan de lichte. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |