baby scrapbook |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Augustus 2011 om 13:12 |
voor mijn komende kleinkind wil ik graag een scrapbook gaan maken.
Graag wil ik daar natuurlijk ook haakwerk in. Nou ben ik op zoek naar inspiratie en platte haak patroontjes en eventueel kleine toepasselijke plaatjes voor o.a. de buitenkant en een stamboom (voorkeur gehaakt) waarin beide opa's en oma's, de a.s. ouders en natuurlijk de kleine in moeten komen. Voor overige ideeën en tips houd ik me ook aanbevolen. Ik heb al gehaakte letters voor de naam en het boekje 'baby's eerste jaar' van action om 'embellishments'(= versieringen) en ideeen uit te halen. Ook heb ik al allerlei patroontjes en afbeeldingen van applicaties die ik kan haken. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kunt op plaatjes die je leuk vind ruitjes tekenen, eventueel moet je ze eerst vergroten. Dat vergroten gaat ook heel goed met haakvoorbeelden waar je geen patroon van hebt, dan zie je de steken beter en kun je het nahaken. succes, Lida.
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Dank je wel Lidwina. Ik heb een mooi plaatje gevonden om na te haken en ook graphpaper passend bij aantal steken en toeren per 10 x 10 cm.
Iemand nog tips hoe ik het plaatje tot juiste grootte uit kan vergroten. Ik heb hem ingescand; maar picasa geeft geen bewerking aan om te vergroten. En dan nog een vraag; hoe krijg ik mijn plaatje mooi overgezet op de ruitjes? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Op het copieerapparaat kun je vaak vergroten. Het is soms wel uitzoeken waar je de afbeelding het beste neerlegt. Ik heb wel geboortekaartjes zo vergroot en dan gebruikt voor het een of ander.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |