Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Omslagdoek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Butterfly1979 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Omslagdoek
    Posted: 18 Augustus 2011 om 11:16

Beste allen,

Na wat proeflapjes ben ik nu écht bezig.

Ik ben o.a. bezig met een omslagdoek te haken. Nu heb ik wol bij de zeeman gekocht, maar het wordt wel erg stug... Ik kom ook niet uit met de voorgeschreven hoeveelheid wol, daar ik nu mijn eerste bol op heb..
Nu komt mijn vraag;

Hoe maak ik het netjes aan elkaar zodat het patroon wel doorloopt, maar ik moet starten met een nieuwe bol. Hoe doen jullie dit?
Het betreft een patroon van hier.... omslagdoek met rushes (patroon 1 uit een samenwerk club).

Ik wil hem graag afmaken met deze wol, ondanks dat hij wellicht te stug wordt. Ik heb hem al eens helemaal uitgehaald en wat losser gehaakt, maar dat vind ik nog wat moeilijk. Maar als hij klaar is en hij bevalt nog niet, kan ik hem altijd nog uithalen... .

Wie kan mij verder helpen?
Groetjes,
Butterfly1979

Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2011 om 11:40
zou hem dan toch gelijk op een grotere haaknaald haken; 1. hoef je geen moeite te doen om losser te haken en 2. hoef je later niet al je werk niet uit te halen als je hem nu al te stug vindt.

Gewoon starten met een nieuwe bol en later de draadjes een klein stukje aan de achterkant door je werk 'onzichtbaar aan voorzijde' heen weven met een naald.
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns