DROPS design: Model nr. DE-021 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
FroukjeG ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 21 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Augustus 2011 om 14:35 |
Wie heeft dit model al gebreid en kan mijn
vraag over het patroon beantwoorden?? Ik hoor graag van je, groetjes Froukje |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan je wat duidelijker zijn ???? Drops reageert niet als je het nr ingeeft .
|
|
![]() |
|
FroukjeG ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 21 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
DROPS design: Model nr. DE-021 = gebreid DROPS vest met
blaadjes patroon van Delight, het gaat om dit model, heb jij deze toevallig gebreid?? Ik heb namelijke een vraag over het telpatroon..... |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
ik ga het patroon opzoeken op de site van drops en het doorlezen . Dan kun jij je vraag stellen |
|
![]() |
|
ik heb het patroon gevonden . Het is 121-8 . Wat is het probleem dan willen we je vast wel proberen te helpen . |
|
![]() |
|
Hierbij zal ik mijn vraag proberen uit te leggen,ik brei
het patroon M 1 over 86 steken, de eerste heengaande naald gaat over 8 steken, de teruggaande naald over 10, dat klopt ik heb ook 8x2 steken gemeerderd in de heengaande naald. De derde naald gaat over 12 steken, maar ik heb er nog maar 9 over voor het patroon. Ik lees het patroon dus heel letterlijk en naar mijn idee komt het niet uit. Ik ben heel benieuwd naar jou ervaring. Groetjes Froukje |
|
![]() |
|
ik heb het vest niet gebreid maar ik zal proberen uit te leggen hoe ik het lees . Je breit 86 steken van de 94 die je opgezet hebt plaats markering . Over de 8 steken die over zijn maak je je telpatroon . !e pen 8 steken met 2 meerderingen . Teruggaande pen 10 steken met 1 meerdering .Heengaande pen 11steken met de meerderingen . Patroon volgen tot je moet gaan minderen . Zo lees ik het .
|
|
![]() |
|
Volgens mij heb ik door jou uitleg mijn leesfout
opgespoord. Bij de . breidde ik telkens 2 steken recht samen, dus ik minderde in die toer ook nog een steek, maar het is 2 steken recht in 1 steek breien, dus krijg je nog een extra steek, heel erg bedankt voor het meedenken!!! groet Froukje |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |