Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Angry birds patroon

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 17:18
Helemaal mee eens Lida en Simone Thumbs Up.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 17:48
Als je alles wilt lezen hier op het forum wil lezen blijft er helemaal geen tijd meer over om te haken Wink
Soms is het inderdaad lekker makkelijk om even een vraagje om een patroon te plaatsen of aan te sluiten bij de vragers. Zolang het maar netjes en vriendelijk gebeurd!

Er staan overal zoveel leuke dingen, als ik alles wat ik leuk vind wil maken......
Zie steeds meer en wordt er zo akelig hebberig van.
Leuk is ook om hier dan een andere kleurencombi te zien, waardoor iets weer heel anders wordt.
Ook al wat leuke cadeau ideetjes hier gezien.

Kort om, haken, patronen en het forum...... nu gewoon verslaafd!

Gr. Rianne
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 18:12
Hihi ik ben ook nog nooit zo hebberig geweest als sinds ik hier op het forum kom hoor Wink

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 01:27
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Hihi ik ben ook nog nooit zo hebberig geweest als sinds ik hier op het forum kom hoor Wink

Uhm idem hahaha Wil ik ooit alles maken dan heb ik 3 levens nodig, zeker met alles wat ik zelf er nog naast vind.
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 23:18
Ben nog niet zo heel lang bezig met haken, en dus ook nog maar net begonnen met het verzamelen van boekjes, tijdschriften en patronen. Denk dat ik nu aan een extra lange levensduur nog wel genoeg  heb (100 jaar?).Er valt voor mij nog niet zoveel uit te delen, vooral omdat het voor een groot gedeelte dan ook al om koop-patronen gaat.
Gr. Rianne
Back to Top
Hakelientje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hakelientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 19:05
zou ik deze patroontjes ook mogen ontvangen?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 19:12
Ze vliegen al Hakelientje
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.281 seconden.
Lang Yarns