Linnen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Augustus 2012 om 19:28 |
Weet iemand waar ik goedkope mooie linnen stofjes vandaan kan halen in bruin- en grijstinten.. Ik heb al wat op internet zitten zoeken, maar het is toch wel moeilijk..
Dus misschien hebben jullie wat tips
![]() |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bij de volgende site heb ik wel eens stof gekocht, prima service en snelle levering: http://www.bbms.nl/webwinkel/products_search/page/2/?skeyword=linnen
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Is er geen stoffenmarkt in je buurt? In Apeldoorn is er één op maandagochtend, bijvoorbeeld. Dan kun je prijzen vergelijken, kijken en voelen aan stofjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
ik weet niet wanneer je het nodig hebt....
In het najaar beginnen de stoffenbeurzen weer, je kan je inschrijven op internet voor de agenda..... Het is sowieso de moeite waard om erheen te gaan. Dit is ook het geval met de handwerkbeursen, in Zwolle is de eerste net als we op vakantie gaan en uitstellen doen we niet
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
En kijk eens op google of er een stoffenspektakel in je buurt komt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Indd.. Er is hier wel een stoffenhal.. dan moet ik daar maar eens gaan kijken..
Wat ook moeilijk te vinden is, zijn van die stofjes die 'oud' lijken.. Ik heb daar mijn kipjes van gemaakt.. Maar volgens mij verkopen ze die alleen maar per internet.. Net als de stofjes van Tilda..
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Als je je stoffen oud wilt hebben zou je kunnen proberen om ze te wassen (opgepropt in een te kleine zak) en er een beetje chloor bij gooien......
Vaak is het zo met katoenen stoffen dat als je ze gekreukd wast je een soort 'slijtplekken' krijgt. OF gewone ongebleekte katoen in de thee....of koffie.....
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Dit soort stofjes verkopen ze wel in quilwinkels. De Tildastofjes ook trouwens. Ik kwam laatst ook bij Pipoos Tildastofjes tegen.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
Oh, dat wist ik niet.. Thnx.. ^_^
|
|
![]() |
|
pipoos is wel duur zie ik :P
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Klopt, ze geven het daar niet weg. En Tildastofjes zijn op het moment ook helemaal 'hot' dus waarschijnlijk zul je ze nog niet veel in de aanbieding tegenkomen.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
http://hobby.blogo.nl/2011/01/23/hoe-tilda-poppen-maken-en-veel-gratis-pop-patronen/
ken je deze site/blog?? Je weet wel wat leuk is! Dat dan weer wel!
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb die welleens voorbij zien komen, maar niet echt naar gekeken..
Mijn portemonnee is vaak niet blij met dat wat ik leuk vind
![]() |
|
![]() |
|
Hier staan ook wat patronen voor de liefhebber ;)
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
IK weet niet waar je woont, in Utrecht is iedere zterdag van 8 tot 13 uur een enorme stoffen(lapjes)markt
ik heb daar al verschillende keren stof gekocht voor weinig geld.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |