haakpatroon herfst/winterjasje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Augustus 2012 om 18:52 |
Hoi.kan iemand mij helpen aan een haakpatroon voor een herfst/winterjasje mt xl?
Ben al wat aan het rondkijken geweest,ook op Engelse sites.maar vindt die truttig.
Hou wel van een beetje flower power.
Ben benieuwd.
gr Engeline
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Afwachten wanneer de Burda Verena voor herfst en winter uitkomt, die hebben altijd aparte projecten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Fijn.dan ga ik daarop wachten,bedankt voor de reactie.
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
hahahahahahahaha 21noverber 2007 en nog een newbie, hoe doe je dat, hahahahahaha niet te geloven
|
|
![]() |
|
Tjsa,ik kijk wel heel veel op het forum,haak,brei en hobby ook veel.
Ben lid geworden na geboorte kleinzoon(inmiddels 5 jr) en kleindochter is geboren in juni 2009( maar na een ziekbed van 9mnd) in 2010 overleden.Ben aan het opkrabbelen en weer aan het haken geslagen.
Heb wel intussen 2 bedspreien gehaakt(goede therapie).
Heb ook weer zin om dingen te ondernemen,
gr Engeline
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Het tijdschrift ligt al in de winkel. Ik heb een abonnement dus bij mij ligt het al gauw in de brievenbus.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
misschien een rare vraag,maar is dat een nederlandstalig tijdschrift ?
|
|
![]() |
|
Ja hoor. Er staan ook altijd een paar catwalkfoto's in en een artikel over modebreisters of modegarens. Het is erg leuk.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Gekocht! Leuk blad.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |