Applicatie roodkapje/wolf |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Augustus 2012 om 12:19 |
Ik ben momenteel bezig met een klein tasje. Maar nu wil ik hier graag een kleine applicatie van roodkapje of een wolf op. Hier ben ik al erg lang naar op zoek, maar ik kan het niet vinden.
De enige die ik kan vinden is wel een hele mooie, maar het is zo'n getekende uitleg. Ik ben er mee begonnen, maar ik kom er gewoon niet uit ![]() Heeft er iemand een leuke applicatie van roodkapje, of een wolf? Of kan iemand me een klein duwtje in de juiste richting geven, hoe ik dit beter kan zoeken? Alvast heel erg bedankt! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien uit een prentenboek of kleurboekje? Met rode vilt voor het kapje en manteltje en huidkleurige voor gezicht en handen en bruine voor het mandje en de schoenen kom je al een eind. Wolf kan in grijs of bruin.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
ik was erbij vergeten te zeggen dat ik een gehaakte versie zocht, maar nu je het zo zegt: vilt kan ook wel...
Ik ga nog even verder zoeken, maar als ik niets vind maak ik wel gewoon een mooie van vilt. Bedankt voor de tip! |
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
roodkapje komt eraan.
|
|
![]() |
|
Sarabi, die is perfect! Heel erg bedankt! Zodra hij af is zal ik het resultaat aan jullie laten zien :D
|
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
ja, foto`s altijd leuk
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |