Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakte tas patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
DDC View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer DDC Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakte tas patroon
    Posted: 10 Augustus 2012 om 16:43
ik zoek een patroon voor kinder 'hand' tasjes dat ik wil maken liefst ovaal maar moesten jullie nog andere leuke gehaakte patronen hebben , mag je mij dit altijd bezorgen

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 16:47
hoe? per postduif gaat niet lukken denk ik, lees eerst het topic achter de volgende KLIK eens door, in ieder geval welkom hier
lydia wijsbroek
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 16:47
Ik weet het niet meer!
Back to Top
DDC View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer DDC Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 16:58
Ja wil eerst veel zien en doen zonder te lezen , zal er mijn werk morgen van maken

email adres

deconinck.mets@telenet.be
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 17:04
Doe je @mailadres hier maar gauw weg. Daar is een andere plaats geschikter voor. Echt eerst lezen!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 17:14
Originally posted by DDC DDC wrote:

Ja wil eerst veel zien en doen zonder te lezen , zal er mijn werk morgen van maken

email adres

je krijgt een vriendelijk verzoek om een stukje door te lezen dan weet je hoe het hier op het forum toegaat, het wordt je heeel vriendelijk verzocht, het punt is je wilt een patroontje hebben, dan zul je er iets voor over moeten hebben, we sturen echt geen patroontjes door aan mensen die zo maar eventjes komen binnenvallen, we zijn geen bibliotheek

het is al eens gevraagd, haal s.v.p. je mailadres uit het topic weg we hebben helemaal geen zin in spammers, normaal zijn de mailadressen alleen te lezen voor ingelogde hobbydozen en gen spammers.

en wij hoeven niet voor een ander te werken, ook niet morgen
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 18:24
oh nee niet weer he
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 18:25
lief vragen helpt ook niet
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 18:33
ach het staat in het juiste topic, kan lang zoeken worden
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:11
dan wordt er ook geen ander kattekwaad  uitgehaald (kon het toch niet laten  Big smile)
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:15
ja kan wel zoeken, maar ik heb het niet, heb ook geen kleine kinderen meer, kan moeilijk zeggen tegen m'n gaaitjes hou m'n tassie effe vast, heb ik gelijk 2 halfjes (tasjes dan)
lydia wijsbroek
Back to Top
DDC View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer DDC Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:16
Héél prettig allemaal ! Zijn jullie ook niet zo begonnen ... tuurlijk zijn je al volleerd maar dat is nog geen reden om zo'n reactie's te geven vind ik

Gun nieuwe 'kuntseldame's'  even tijd om hier alles te leren kennen
Men zou van minder afhaken ipv te 'haken '

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:18
en daar gaan we weer.....ik niet meer!!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:25
Lees nou zelf nog eens een keer, maar dan alsof je van iemand anders het leest, hoe je hier binnenkomt!
Je zult het misschien niet geloven, maar we zijn hier toch een gezellige club!! Maar we hebben wel, ondanks af en toe plagerijtjes, respect voor elkaar. Als je denkt daar aan mee te kunnen doen, hartelijk welkom, maar die paar regeltjes, die we dan wel hebben, die houden we in ere!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:26
als je m'n eerste post leest wordt het heel vriendelijk uitgelegd en geef je zelf aan geen zin te hebben in lezen
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:35
wij zijn weer vertrokken, dus blijkbaar helpt het vriendelijk en hulpvaardig alles uitleggen ook al niet meer, misschien kunnen we beter een gezamelijk woord afspreken zodra er weer zoiets voorvalt je dit kan plaatsen en dan weet iedereen die hier leest waarover het gaat en hoeven wij voor de rest er geen energie meer in te steken

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:41
is dit wat...............KLAAR  Big smile
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:42
lijkt me het beste dat ik gewoon helemaal niet meer reageer, heb het nu denk ik met een kilo suiker gedaan en dat helpt ook niet
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:57
sorry lieve dames maar de tranen staan in de ogen hihi. Echt nieuwe dame, we zijn hier heel lief en aardig maar we willen wel dat men even de regels bekijkt voor de normale omgangsvormen op dit forum. We zijn geen bibliotheek, we hoeven niets te delen dat doen we uit liefde maar dat werkt wel 2 kanten op. Lydia laat heel netjes zien hoe jij hier het makkelijkst wegwijs kan worden en hoe wij jou kosteloos patroontjes kunnen toezenden, wat wil je nog meer? 
Ik heb heel netjes gevraagd of bij de patronen ook een haakster meegestuurd kon worden maar dat vonden ze te ver gaan....
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 20:04
Hihi, jij bent er ook 1 Simone. Een haakster meesturen maar liefst. En dan zelf de lol van het haken mislopen Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns