|
Reageer ![]() |
Autheur | |
maantje85 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 17 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 28 |
![]() Posted: 17 Mei 2010 om 22:05 |
ik ben op dit moment nog niet zo lang bezig met haken dus patronen lezen gaat me nog niet zo gemakkelijk af. ik heb het patroon van de gele hond ontvangen. wie kan me helpen want ik ben de tel kwijt. mvg tineke |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Ha Tineke,
Over welke gele hond heb je het? Is dat een patroon van hobbydoos? Het forum en de winkel zijn toch wel een beetje 2 verschillende dingen (geworden). |
|
![]() |
|
maantje85 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 17 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 28 |
![]() |
het is de hond die eruit ziet als dribbel op de website. hier in het forem heet het gewoon hond. maar bij deze een link zodat je hem kunt zien http://www.hobbydoos.nl/patronen/haken/hond.asp groetjes tineke |
|
![]() |
|
Zonnetje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
![]() |
je doet 1 vaste en dan bij de volgende losse 2 vasten ,1
vaste,2vasten en zo doe je dat tot het eind succes dientje |
|
![]() |
|
qwerty ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Status: Offline Points: 528 |
![]() |
je moet gewoon die tweede vaste nog een keer haken
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |