drops babydekentje roze |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Juliaaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Juli 2011 om 16:06 |
heey hobbydoosjes, ik heb dus nu al een vraag
![]() staat: Haak 5 l met haaknld 5 mm en Muskat Soft en vorm een ring met 1 hv in de eerste l. TOER 1: 8 v in de ring, eindig met 1 hv in eerste v van begin van de toer. dan lijkt het me dus dat je maar 6 v kan maken in plaats van 8. Wie kunt mij helpen? |
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zou beginnen met de magische ring (ff zoeken) en daar 8 vaste in haken.
|
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
In de eerste losse van de ring 1v, in de tweede losse ook 1
v, in der derde losse 2v, in de vierde losse 1v, in de vijfde losse 1v en in de zesde losse weer 2v. Dan kom je ook uit op 8v. Groetjes.. |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Het wordt altijd mooier als je dat eerste stukje overslaat
en dat vervang door de magische ring zoals Prideke zegt. Dan krijg je een gesloten gaatje en je kan er gewoon 8 vasten in maken en dan gewoon verder met het patroon. |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
dat staat er niet, je moet de vasten echt OM de ring van lossen haken. Ik snap nu je verwarring Juliaa. Maar je moet dus niet door de losse heen steken maar gewoon door de cirkel, draad ophalen, dan nog een keer omslaan en door de twee lussen. en dat 8x |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
wat marjolein zegt kloopt met je haaknaald door de ring dan past het echt.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |