Help? Vleugels J.J. the firedragon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 September 2011 om 10:58 |
Hallo iedereen,
Is er hier toevallig iemand die J.J.the firedragon al heeft van gemaakt D.C.? (zie foto) ![]() Hij is zo goed als af,maar ik zit strop aan de vleugels. Heb het gevoel dat ik iets compleet fout doe,maar ben niet zeker. En ik hoor liever effe hier dan onmiddelijk de ontwerpster om raad te vragen (beetje verlegen ![]() Is er iemand die me kan helpen? ![]() |
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo Loepke, Ik heb hem gemaakt. hij is net af maar moet nog een foto maken. Bij de vleugels haak je in toer 12 zgn verkorte toeren. Je haakt 2 vaste in de eerste vaste, 1 halve vaste in de volgende vaste. werk draaien. Toer 13, 1 vaste in de 2 vaste en een vaste in de halve vaste. samen 3 vaste. werk keren. Hopelijk een beetje duidelijk zo |
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dankjewel Corneliaz!! Ik ga vanavond nog eens proberen.
Dacht echt dat ik fout bezig was,maar als ik dit zo lees lijkt het van niet ![]() Je ziet hem wel voorbijkomen als ie af is ![]() Ben benieuwd naar de jouwe! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |