caravan. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Juli 2012 om 19:47 |
Ow meiden (en wellicht een verdwaalde man)
Ik ben helemaal verliefd op onze nieuwe caravan. Vriendlief wilt (nog) niet dat ik leuke dingetjes maak voor erin, dus dacht ik... dan maar een mini ami voor aan de sleutelhanger! Maare... een gehaakte caravan vinden, dat valt nog niet mee! Kan iemand me een duwtje in de goede richting geven? Groetjes Krissie.
|
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het is niet precies wat je zoekt, maar ik vond dit wel erg leuk: klikHier
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Ja, stoer is die he! Zag um ook voorbij komen op mijn zoektocht, maar is net wat te groot voor aan de sleutelbos
![]() |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Misschien heb je hier wel iets aan Hier
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Het patroon is helemaal super, de prijs iets minder
![]() |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Wat jammer nou dat ie niet aan de sleutels kan hangen omdat ie te groot is!!! ![]() ![]() ![]() Is maar een idee : kan je van een autootje ( bolvormig model) geen caravaan van maken en er een haak aan maken?? Ik heb ook een oorspronkelijk model van een autootje aangepast om er een ander model van te maken. Werkt best prima hoor, alleen je fantasie een beetje gebruiken (en af en toe wat steken uithalen ![]() |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Ja, dat is wel erg veel. Als je zoekt op crochet caravan bij google afbeeldingen vind je er nog een paar, misschien om na te maken. Dat bedoelde ik met de vorige link ook.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Ik snapte hem Yobsje en ik waardeer je zoekwerk! Helaas laat mijn creatieve geest het niet toe om een patroon te verbouwen, want als ik dat doe, verbouw ik het ook compleet (oftewel, geen touw/katoen meer aan vast te knopen)
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
er staat een patroontje op etsy: crochet pattern caravan
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
hahahaha, dat van die caravan komt met heeeeeeeeeeeel bekend voor.
Ook wij hebben er een gekocht (2e hands) en ik had het gevoel dat ik hem huurde. Er zat NIETS eigens aan. Mijn man vond het geen probleem 'ziet er netjes uit'. Tot ik op een idee werd gebracht op een camping onderweg. Ondertussen helemaal gepimpt en nu is hij écht van mij (ons). Dit wordt ook beaamd door mijn man. Conclusie: even geduld en het komt vanzelf 'bij die mannen'. Succes/sterkte ermee
![]() |
|
![]() |
|
Die van ons is ook een 2e handsje, maar het maakt het geluk er niet minder om ;-)
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() Was altijd van de tent en vond een caravan net een stapje te ver. In Australië (met camper) ontdekt wat een gemak je hebt van ergens aankomen en meteen staan. 2 jaar geleden tegen een hele leuke caravan aangedreunt..... Ben er helemaal super heppie mee!!!! "Het pannenkoenhuisje' noemen onze volwassen kinderen het omdat ik veel rood/wit geblokt heb ![]() Lekker laten l..llen wij hebben er lol aan
![]() |
|
![]() |
|
Das geweldig, om er een thema aan te hangen. En een pannenkoekenwagentje, werelds! Als ik IETS lekker vind, zijn het wel home-made pannenkoeken! En kan niet wachten om dat op de skottelbraai (die we nog niet hebben
![]() |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Hier staat er iets leuks, wel geen patroon maar misschien kom je zo wel op een idee hoe je een caravan kan haken
|
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
Hoi Krissis,
op 30 mei heb ik een topic geplaatst met foto's..... Het pannenkoekenhuis was niet ons idee, maar van onze 'lieve zoon en schoondochter'.....
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=317230.0
Ik snap hier alleen nog niet hoe ik het patroon kan downloaden zat alleen nog maar te neuzen en zag deze caravan.
|
|
![]() |
|
Die is inderdaad leuk! Dank Macheri!
MariaLA, ik ga je topic opzoeken!!
|
|
![]() |
|
die is wel erg leuk!!!!!
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Er staat geen patroon, de dame schrijft dat ze karton geknipt heeft in de vorm van een caravan en daar rond gehaakt heeft. Ze heeft het opgevuld met foam en de wielen heeft ze uit foam gemaakt en daar rond gehaakt. Een beetje zoals ik tijd terug een vrachtwagen gemaakt heb hier |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |