Baboesjka |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Juli 2012 om 11:23 |
Ergens heb ik een patroon gezien van een Baboesjka die je als haaknaaldenkoker kan gebruiken.
Maar waar? zit ze misschien bij één van jullie in de pc verstopt?
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
die staat in het boekje amigurumi and more
maar als ik het mij goed herinner heeft deze zelfde ook in de hobbyhandig gestaan vorig jaar
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
ik heb je wat gestuurd,
groetjes
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
ik ga je ook wat sturen is het dezelfde dan gooi je het maar weer weg hoor;-)
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 14134 |
Ik ben bezig met deze baboesjka en ze komt maar niet af. Ik heb haar al tig keren uitgehaald. Als je ze maakt zoals het er staat krijg je er geen haaknaald in als het "dekseltje" er op zit. Ik geloof dat ik ook iets dunner garen heb gebruikt. Dat is dus mijn fout. Als je er een bakje in wil zetten doe dat dan al terwijl je bezig bent, dan kun je onderaan aan de buitenkant wat vulling doen anders is ze daar "hol".
Succes, Lida
|
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
Dank jullie wel, ga straks even naar de markt voor leuke kleurtjes hihi maar eerst even de regen afwachten.
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |