gezocht gebreide meerkat |
Reageer ![]() |
Autheur | |
annele ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Juli 2012 om 14:18 |
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar het patroon van een meerkat van het merk: a daisy-may knitting pattern. Het betreft de nummers 284, 286 a en b, 296 en 297 Wie kan mij helpen. Om te beginnen is de meerkat zelf al goed. |
|
m.v.g. annelies
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als je lid bent /word van clubs, daar staat hij,
|
|
![]() |
|
annele ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
hallo margriet,
Als ik het goed begrijp en ik wordt lid kan het patroon dan downloaden? Is dat net zo'n site als dit? |
|
m.v.g. annelies
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Het is niet helemaal hetzelfde. Op clubs heb je verschillende clubs waar je lid van kan worden met verschillende interresses.
Je kan lid worden zonder betalen dan ben je gewoon clupper en je kan betalend lid worden dan ben je vip clupper dan heb je meer rechten dan een gewoon lid. Als vip clupper kan je ook evt. beheerder van een club worden naast de eigenaar maar ook een eigenclub beginnen etc. Lidmaatschap is € 4,50 in 2 maanden. je kan op bijna elk gebied wel een club vinden en iedere club heeft zijn eigen manier van draaien de overeenkomst is het forum en verder wordt er door de operator bepaald wat er op die club te doen is. dit is meestal in samenwerking met de leden natuurlijk. als je nog een club wil op ge bied van haken dan kan je onder haakclubs zoeken Wanneer je lid wordt op die club heb je kans dat je eerst een wachtwoord moet aanvragen voor het patroon of dat er in ieder geval een regel voor is om het te kunnen downloaden, maar dat staat wel op de club beschreven. Bij deze club is het geloof ik een wachtwoord aanvragen. Het wijst zich vanzelf. dit er een van en een erg leuke ook trouwens ben er zelf lid Hier kan je zoeken naar verschillende clubs op handwerk gebied Hier kan je ook onder andere intresses zoeken. Let bij het aanmelden van clubs op wanneer het voor het laatst is geupdated en hoeveel leden de club heeft. als er in geen maanden meer wat is gebeurd dan is het geen leuke club. verder is het dus naar mijn idee de moeite waar om lid te worden. |
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Op de buton klikken van lid worden, je even voorstellen, dan word je door de beheerder/eigenaar welkom geheten en word je van aspirant lid, omgezet naar lid, wacht even een dagje kijk rustig rond en vraag dan om het wachtwoord. Dat heb je nodig om de bestanden te downloaden. ik ben zelf ook lid van diverse clubs en het kan gezellig zijn daar.
Kortom er zijn leuke dingen te vinden en heel makkelijk er lid van te worden. |
|
![]() |
|
EVEN GEKOPIEERD VOOR JE
Hoe werkt het hier? Zo werkt het hier! 2. Het wachtwoord aanvragen om de bestanden te downloaden kan je, nadat je jezelf hebt voorgesteld in het forum. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |