applicaties van 60/70 cm?? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Juli 2012 om 12:17 |
Ik heb gewoon een vraag (door mijn zoon) :
Bestaan er applicaties van dieren, bloemen ofzo maar van een minimum grootte van 60/70 cm??? Zodat je ze kan stijven en aan de muur hangen?? Zoja, waar kan ik die vinden??
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goh wat een goeie vraag . maar heb je die link naar dat cathedraal raam gezien in een andere topic die is ook erg mooi voor aan het raam. het is dan wel geen applicatie maar wel voor aan de muur
![]() |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Ja, heb ik gezien!!
Mijn zoon vindt de knuffels van kristel krukkert héél leuk maar hij had liever iets gezien om aan de muur te hangen, vandaar mijn vraag!! Kleine applicaties vind je overal, maar grote ben ik nog nergens tegengekomen. ![]() Misschien dat iemand van jullie mij kon vertellen waar ik dit eventueel zou kunnen vinden....
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
volgens mij moet je gewoon een tekening nemen vergroten te de gewenste grote en deze in kleine vierkantjes verdelen elk vierkantje telt voor een kleur zodat je deze dan kan haken en weet wanner je moet verwisselen, is het principe van borduren
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Grotere haaknaald gebruiken en eventueel een dubbele draad, dan wordt ie ook wel stijf en strak.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Inbrei- en haakpatronen als applicatie breien of haken en die dan met dubbelzijdig vlieseline bevestigen? Je kunt ook bedrukte stof gebruiken daarvoor. Daar zijn ook wel grote patronen in, kijk maar naar dekbedden.
Ik denk dat je daar juist ook jongensachtige dingen van kunt vinden. Auto's enzo. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dankjewel voor de tips dames !!!!!!
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |