haakpatroon vingerloze handschoenen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hoookedFreak ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 Juli 2012 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Juli 2012 om 12:34 |
hoi iedereen!
ik ben al een tijdje op zoek naar een patroon voor vingerloze handschoenen, maar ben er nog niet in geslaagd om die te vinden. meestal zijn ze of te duur, of te lastig... ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Xxx
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
staat hier niets tussen?
Is wel allemaal engels, maar er zijn er echt heeel veel, en gratis. http://www.ravelry.com/patterns/search#photo=yes&craft=crochet&availability=free&view=captioned_thumbs&sort=best&pc=fingerless |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
In de bieb is misschien Haken voor coole meiden te vinden, ik dacht dat daar van die handschoenen in staan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Hier heb ik er ook heel veel vandaan zijn erg leuke bij. en anders Kijk dan voor wristers, maar veelal wordt je ook door gelinkt naar de bovenstaande.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |