rammelballetjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Liesbet ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Juli 2012 om 16:43 |
Hey iedereen!
Ik ben op zoek naar rammelballetjes voor in gehaakte knuffels te verwerken. Weet iemand waar ik ze kan bestellen? Ik woon in Belgiƫ en hier heb ik ze alvast nog nergens gevonden :-( Iemand een website waar ik ze kan bestellen? Groetjes, Liesbet.
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
het goedkoopste vind ik nog steeds, 2de hands knuffels rommelmarkt of kringloop en dan daar de balletjes uithalen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Ja hier kan je ze bestellen http://www.creamijn.nl/
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je kunt ook de eieren van kinderchocolade gebruiken. Goed dichtlijmen met superlijm en eventueel een netje eromheen haken, zodat het dicht blijft zitten. Daar kun je allerlei rammelmateriaal instoppen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Je hebt in Tom en co (dierenwinkel) ook van die katteballetjes, met belletjes, rammeltjes,....
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Wat een goed idee van de suprise eitjes!
Bedankt voor de tip. Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
Petronette ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Ik vind die uit de dierenwinkel een goed idee.
Ik heb die voor mijn parkiet gekocht, en er een touwtje aangemaakt, zodat ik het op kon hangen. Het is zijn favoriete speeltje !
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Ik maakte ze voor mijn rammelaars zelf.
2 doppen van karnemelkpak en Ice-Tea pak, die passen in elkaar.
Kleine steentjes gekocht bij de dierenwinkel, het zijn aquarium steentjes.
Doe wat steentjes in een dop, de ander er op, een stukje van een panty er omheen
wikkelen en de zijkant afbinden met naaigaren.
Het kan op deze manier er niet uit gaan.
Veel succes!
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
zo leer je nog eens wat ,de dopjes is een goedkope oplossing
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |