Knuffel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
fama ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 Juli 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Juli 2012 om 11:40 |
Hoi hoi,
Ik ben op zoek naar een versleten/sleetse knuffel. Kan iemand me hiermee helpen? Ik hoor het heel graag! |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi,
punt 1 : het zou leuk zijn dat je je eens voorstelt in de desbetreffende topic, we weten niet met wie we te maken hebben, we hebben geen glazen bol Punt 2 : meer info ivm knuffel, afmeting, type, wat de bedoeling is van de knuffel punt 3 : meer info over jezelf ivm woonplaats enzo, dat men weet waar men eventueel naar toe kan sturen, België of Nederland, maakt een groot verschil punt 4 : in member profile meer detail en ook je mailadresgegevens invullen naast het vlindertje van windows messenger punt 5 : maar toch welkom hier op hobbydoos!!!
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
fama ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 Juli 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 7 |
Sorry!
Dat ga ik z.s.m. invullen. De afmetingen van de knuffel maakt niet uit. Het gaat erom dat de knuffel versleten is. |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Waarom moet ie versleten zijn dan als ik vragen mag?
|
|
![]() |
|
Puur hobby, ik vind het een uitdaging om exact dezelfde knuffel na te maken.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik kan me er niets bij voorstellen behalve de "me to you" beertjes. ben nieuwsgierig en benieuwd :D
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Anders ik wel............ |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Sorry dat ik zo onduidelijk ben. Ik ben op zoek naar een knuffel die geleefd heeft en daardoor versleten is. Een knuffel waar je bijvoorbeeld vroeger als kind mee sliep.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Nee hoor, je omschrijving was voor mij wel duidelijk maar wat je er mee gaat doen daar ben ik nieuwsgierig na ;-)
|
|
![]() |
|
Aaah oke! Kun jij me misschien helpen, heb jij zo'n knuffel? |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Je kan beter op een rommelmarkt/ kringloopwinkel e.d gaan kijken want als je hier oude knuffels gaat vragen dan ben je steeds € 6,75 kwijt voor het opsturen want knuffels kunnen niet door de brievenbus. Maar tis me nu nog niet duidelijk waarom oude knuffels, als je knuffels wil maken dan zijn er op het internet tig gratis patronen te vinden.
|
|
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Dat heb ik inderdaad al gedaan. Alleen bij kringloopwinkels en rommelmarkten heb ik geen knuffel kunnen vinden. Daar verkopen worden alleen knuffels verkocht welke in een goede staat verkeren. Dat begrijp ik, ik ben ook bereid er voor te betalen hoor. Er zijn inderdaad genoeg patronen te vinden, maar dat wil ik juist niet. |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Maar als je dan zo'n knuffel hebt stuur je dan de oude weer terug of krijgen mensen een nieuwe terug. Want je bewaard die knuffel natuurlijk niet voor niets. Ik denk dat we dat toch ook wel willen weten.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Ja ik snap het ook niet helemaal want als je een knuffel na wil maken dan maakt het toch niet uit hoe erg ze versleten zijn. En daar zijn er tig van te vinden in allerlei kringloopwinkels en op rommelmarkten, die kosten maar een paar centen. Maar die zijn niet versleten genoeg heb ik begrepen maar dat maakt toch niet uit zou ik zeggen. Er zit iets geheimzinnigs aan als je het mij vraagt:-) |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |