Katia ondas sjaal |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Angel7676 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 21 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 September 2011 om 21:48 |
ik ben net begonnen met katia ondas sjaal heb wat pennen gebreid maar ik krijg dat kronkeleffect niet ze vallen gewoon recht boven elkaar wat doe ik fout?en maakt het nog uit of je aan de bnnen of buitenkant begint van de wol als je steken gaat opzetten?\gr Angel
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik weet niet precies wat je bedoelt maar je breit het band in de boveste gaattjes dus de stroken vallen ook boven elkaar alleen bij mij krult het omdat ik het band niet helemaal uit trek misschien kan je een fotootje plaatsen dan kan ik het ook zien en je misschien beter helpen ik ben momenteel aan sjaal 6 bezig 5 is inmiddels ook af foto volgt later vandaag |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Wij hebben het garen opengelegd (zodat het een netje wordt zeg maar) en dan dubbelgevouwen en dan gebreid... En dan ook minder ruimte er tussen en ook minder aantal steken opgezet...
Op mijn blog heb ik wel ergens een plaatje staan... Blogger doet raar, dus kan 'm even niet vinden... |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
ik zet 4 of 6 steken op ( ligt eraan hoe lang de sjaal moet worden en hoe dik) en dan trek ik het net uit en brei van gat naar gat..... zit tussen de steken zo'n 2 cm
er zijn 2 soorten van deze wol een fijn mazige en 1 met grote gaten de fijne die valt wat meer boven elkaar en die met de grote gaten is wat rommeliger!
succes |
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Misschien moet je wat meer ruimte tussen de steken laten? Dus niet iedere 2,5 cm insteken maar op bv. 3 cm afstand. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb alleen een Ondas gemaakt, maar bij mij duurde het ook even voor ik 'golfjes' begon te zien. Ik dacht eerst dat ik het verkeerd deed, maar later bleek het toch wel te krullen. En inderdaad, niet te weinig ruimte tussen de steken laten.
|
|
![]() |
|
Angel7676 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 21 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
tussen de steken en ook met omslaan heb nu een stukje gebreit en begint wat te krullen bed voor je reactie gr Angel |
|
![]() |
|
ben er inmiddels achter ben wel benieuwd naar je foto bed voor je reactie gr Angel |
|
![]() |
|
iedereen bed voor de snelle reacties heeft goed geholpen
ben nu opnieuw begonnen met suces!!!! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |