snavel van pip de pinguin |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Bo'tje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Oktober 2011 om 20:19 |
Momenteel ben ik bezig om de pinguin pip van christel krukkert te haken, alleen lukt het me niet om de snavel voor elkaar te krijgen. Misschien weet iemand hoe ik die kan haken.
Er staat: haak een ketting van 3 l. Toer1: 1v in de 2e l, 3v in de 3e l, ga verder aan de andere kant van de lossenketting, 3v in de 1e l (=7v) Ik kom er gewoon niet uit. Die ketting maken lukt me nog wel, maar hoe dan verder? |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kan op de hyves van Christel rechtstreeks aan haar dit voorleggen. Zelf heb ik pip nog niet gemaakt dus geen idee hoe het moet en of er een fout in het patroon bv staat.
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
je haakt in een ovaal, aan de beide zijden van de lossen ketting
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Dit komt in wel meer patronen voor, je haakt een lossenketting, en gaat dan vasten daarop haken. Als je aan het eind van de lossenketting komt, haak je (in dit geval) 3 vasten in de laatste losse, en dan haak je nog meer vasten, maar dan aan de andere kant van de lossenketting. Dus onderop de steken waar je al een vaste in hebt gemaakt. Het resultaat is een ovaal, waarop je in de rondte verder kunt haken. Ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt.
|
|
![]() |
|
Bo'tje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Het is me gelukt!!!!
Bedank voor de hulp! Nu op naar de vleugels! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |