Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

snavel van pip de pinguin

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: snavel van pip de pinguin
    Posted: 06 Oktober 2011 om 20:19
Momenteel ben ik bezig om de pinguin pip van christel krukkert te haken, alleen lukt het me niet om de snavel voor elkaar te krijgen. Misschien weet iemand hoe ik die kan haken.
Er staat: haak een ketting van 3 l. Toer1: 1v in de 2e l, 3v in de 3e l, ga verder aan de andere kant van de lossenketting, 3v in de 1e l (=7v)
Ik kom er gewoon niet uit. Die ketting maken lukt me nog wel, maar hoe dan verder?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 20:36
Je kan op de hyves van Christel rechtstreeks aan haar dit voorleggen. Zelf heb ik pip nog niet gemaakt dus geen idee  hoe het moet en of er een fout in het patroon bv staat.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 21:52
je haakt in een ovaal, aan de beide zijden van de lossen ketting

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 21:55
Dit komt in wel meer patronen voor, je haakt een lossenketting, en gaat dan vasten daarop haken. Als je aan het eind van de lossenketting komt, haak je (in dit geval) 3 vasten in de laatste losse, en dan haak je nog meer vasten, maar dan aan de andere kant van de lossenketting. Dus onderop de steken waar je al een vaste in hebt gemaakt. Het resultaat is een ovaal, waarop je in de rondte verder kunt haken. Ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt.
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 16:10
Het is me gelukt!!!!
Bedank voor de hulp!
Nu op naar de vleugels!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns