draakjes patroon gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Mei 2012 om 16:58 |
Hallo allemaal
Ik ga binnenkort op vakantie en wil graag wat haakwerk meenemen Nu wil ik graag een draakje haken
Ik heb alleen geen patroon Ik weet dat er ooit eens een oproep voor een draakje geweest is en dat er mensen zijn die patroontjes hebben
Zou iemand mij misschien kunnen helpen Ik zou er erg blij mee zijn
Vast heel erg bedankt groetjes Vlijtig Liesje
|
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi,
Dit heb ik terug gevonden : Veel succes
![]() |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 Maart 2012 Status: Offline Points: 173 |
Goede link...een advies mocht je kiezen voor de draken van de amigurumi artist weet waar je aan begint...
Het zijn grote werken en ben er zelf nu 1 aan het maken met 3 draakjes rond een ei...
Ben bijna een half jaar bezig ( niet aan een stuk )...
Kosten tot nog toe voor het garen alleen staan al op ruim 90 euro...
Wel erg leuk om te doen maar er gaat ook heel veel tijd inzitten...
Groetjes,
Suzanne
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
€90,- hoe ziet het er uit dan want dat is een hoop geld voor garen heb je een foto van die draak ik ben nu wel heel nieuwsgierig
|
|
![]() |
|
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 Maart 2012 Status: Offline Points: 173 |
Als je op de site kijkt van amigurumi artist heet hij tripple xxx dat zijn 3 draakjes rond een ei...
wordt een redelijk groot project...het ei alleen al is groter als een mensen hoofd...
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik ga zeker even kijken het lijkt me geweldig ik ken het patroontje helemaal niet maar het lijkt me super en zeker heel groot gaaf hoor ik hou er wel van
|
|
![]() |
|
zoooooooooooooooo ik heb gekeken wat een prachtige dingen maakt zij zeg en die jij aan het maken ben is echt heel groot en lijkt me ook niet makelijk tjonge jonge wat een werk mijn complimenten hoor
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |