Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rammeltje in rammelaars

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rammeltje in rammelaars
    Posted: 18 Oktober 2011 om 22:45
Hoi,
Ik ben bezig met het haken van een rammelaar als kraamkadootje, alleen weet ik niet zo goed wat voor rammeltje ik kan gebruiken. Ik dacht eerst aan zo'n plastic geel eitje uit de kindersurprise eieren met kraaltjes erin, maar deze is voor deze rammelaars te groot. Het vogeltje waar het rammeltje in moet is vrij klein. Vroeger had je van die kleine eitjes uit die draaiautomaten (die van 10 cent). ik denk dat die wel zouden passen, maar waar vind ik die? Iemand (andere) ideeen?

Groetjes Bo
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 01:20

Hoi, Ik zit op dit forum te grutten en bij een andere vraag geeft iemand de tip om bij kuddelz te kijken. Laten ze daar nu ook schuddoosjes en rammelballen hebben voor je rammelaar. Je kan ze ook nog in de wasmachine stoppen. Het ziet er prima uit en kost niet veel. Succes, Hanny

Hanny
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 09:38
ik heb laatst 2 doppen van een fles aan elkaar geplakt met
een rammeltje erin.
rammelt erg goed.
wel oppassen dat ze echt goed aan elkaar vastzitten!
ik had er belletjes in gedaan die zijn ook best nog wel
groot dus komen ook niet zomaar uit de rammelaar vallen
mochten de doppen toch los gaan.
groetjes belinda
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 13:15
Je zou ook een verrassingsei kunnen kopen, je eet de
chocola lekker op en gebruikt het balletje wat er inzit
voor je rammelaar. ( wel even het balletje dichtplakken met
plakband of lijm.
Back to Top
Butterfly1979 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 13:37

Voor de veiligheid is het beter te kiezen voor veilige rammelbelletjes. Dit zijn diverse belletjes in meerdere groottes verkrijgbaar, die je tenminste ook met een veilig gevoel kunt cadeaudoen. Let wel op de grootte dat deze groot genoeg is en niet via je haakwerk naar buiten kan.
Bij bijna alle soorten hobbywinkels zijn deze wel te verkijgen. Ga hier geen reclame maken, maar je vindt er genoeg (ook bekende;)).

Succes met zoeken, vinden en verwerken.

Groetjes
Butterfly1979

Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 19:37
die belletjes heb ik dus in een dop gedaan omdat ze anders
bijna niet rammelen dubbel veilig dus.
en het werkt prima.

groetjes belinda
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2011 om 13:00
Ik gebruik poezen speelballetjes het stevige soort. Werkt prima.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2011 om 21:46
Bedankt voor jullie tips!
Het is uiteindelijk een belletje geworden. Dit belletje heb ik in een plastic zakje gedaan en rondom helemaal dicht getaped. Hij is echt leuk geworden!

Groetjes Bo
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns