Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

beertje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bernarda View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bernarda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: beertje
    Posted: 25 Oktober 2011 om 10:07

Hoi allemaal,

Ook ik heb het breien weer opgepakt. Ik ben bezig met het beertje voor mijn dochter. Hij wordt al erg leuk, alleen zit ik met de pootjes. Bij naald 42 staat: *2 steken samen breien, 1 steek breien herhalen vanaf* (16). Ik moet waarschijnlijk dus van de 24 steken die ik op mijn naalden heb staan terug minderen naar 16 steken. Kan iemand mij vertellen welke steken ik precies samen moet breien of minderen of misschien nog iets anders?

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 11:14

Halo Bernarda,

je moet de naald uitbreien   "2 steken samensamen en 1 steek breien"  dan heb je 8 maal geminderd , en heb je 16 steken over

Back to Top
bernarda View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bernarda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 19:39
Dat klinkt heel logisch. Bedankt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.078 seconden.
Lang Yarns