welk nr. breinaalden voor bomull-lin |
Reageer ![]() |
Autheur | |
titia ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 November 2011 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 November 2011 om 16:21 |
Ik wil graag de tas breien van het breipatroon drops 69-25. Welk nr. breinaalden neem ik hiervoor. Het patroon spreekt van nr. 3, het garen heeft het over 5,5. Is een groot verschil vlgs. mij. Wie kan mij helpen. Ik heb in een ver verleden al mijn breinaalden weggedaan en moet nu alles opnieuw aanschaffen. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoi titia, het ligt eraan hoe dicht je breid. maar als je de wol gebruikt die daar staat dan kun je vaak die naalden ook aanhouden want een tas moet natuurlijk niet te los gebreid worden want dan krijg je kleine gaatjes.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heel vreemd want je breit de tas ook nog eens met een dubbele draad lees ik in het patroon .
Valt er niets te lenen ?? Overigens bij Zeeman en de Wibra zijn pennen niet zo duur en bij de kringloop bij ons kosten ze 10 eurocent |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |