rondbrei pen hoe werkt hij? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
karin-anna50 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Oktober 2011 om 11:39 |
hallo wie kan mij helpen aan een beschrijving in het nederlands hoe ik met een rondbreipen moet werken ? gr karin |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
waar zit dan je probleem ?? Je zet gewoon op zoals anders en je sluit . Als je tricot breit hoef je alleen maar recht te breien . Of bedoel je het continentaal breien ??? Google geeft ook voorbeelden |
|
![]() |
|
karin-anna50 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
ik wil graag kerst ballen breien .ik zet de steken op dan weet ik dus niet wat ik dan moet doen? hoe krijg ik de steken dan in een rondje ?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Dan moet je iets gebruiken dat "magic loop" heet. Kijk eens op google, ik weet zelf niet hoe het moet, maar het zal wel ergens op You tube staan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Indien er nog mensen zijn die het interessant zouden vinden om
afbeeldingen te kunnen zien van het continentaal breien in plaats van een filmpje wil ik me er wel aan wagen om dit te realiseren. Als het echt maar om 1 persoon is lijkt dit me nogal veel werk. Ik hoor het wel groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
als je dat wilt doen graag . ik wil die kerst ballen graag maken maar snap er nog niets van vast bedankt
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik had elders al gezegd, dat je de Kerstballen uit het boekje van de twee stoere vikingen ook op twee pennen kunt breien. Je doet dan lusjes of stekenmarkeerders tussen de steken, die anders op één van de vier of vijf pennen staan. De naad kun je met naaigaren dichten zodat die vrij onzichtbaar is. Vullen gaat dan ook makkelijker.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |