Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

iets heel anders

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: iets heel anders
    Posted: 28 Oktober 2011 om 15:56

Mijn mailbox loopt dagelijks nogal vol omdat ik steeds bericht krijg als er iemand na mij iets heeft gepost. Van élke reaktie krijg ik bericht.
Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Ik heb het in zoverre gevonden dat ik het per topic uit kan zetten (als er weer 15 nieuwe berichten in mijn mailbox staan)
Ik zou die functie graag bij voorbaat, voor het hele forum uitzetten maar ik kan niet vinden hoe dat moet.

Ik zie zelf hoe onduidelijk mijn bericht is, maar ik weet het niet beter te formuleren. Ik hoop dat er toch iemand is die het snapt en me op weg kan helpen.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 16:21
op profiel drukken, en dan forum voorkeuren . Even lezen en dan moet je de ja in een nee veranderen, waarbij er staat emasil na een reactie op jouw bericht.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 17:19
O dank je wel zeg!!
Ik heb het gevonden en veranderd. Ben er gewoon opgelucht van.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.125 seconden.
Lang Yarns