ben ik weer met een vraag over sprei |
Reageer ![]() |
Autheur | |
willie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Oktober 2011 om 20:38 |
Hallo allemaal Eindelijk besloten welke sprei ik ga maken.Garen gekocht en het is het golfpatroon geworden jaja uit de oude doos. Ik dacht bij charami(gegoogled)het juiste patroon te vinden.Het is heel duidelijk uitgelegd maar niet voor mij.... Lukt me niet. Is er iemand die een patroon heeft van een golfpatroon aub??? Ik hoop dat het gaat lukken groetjes, Wilma |
|
wil
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat lukt je dan niet, bij charami is het super duidelijk beschreven, er zijn ook zelfs tekeningen van en op u tube (filmpjes toch) crochet ripple motive. simpel gezegd voor het deukje haak je stokjes samen en voor het heuveltje meerder je
sorry ben niet zo goed in iets uitleggen. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op atic24 staat een mooie ripple lucy heeft mooie duidelijk patronen voor dekens/spreien ken charami niet |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |