Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beer breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petrab View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petrab Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beer breien
    Posted: 21 Juli 2011 om 13:15

Hallo allemaal,

Ik wilde aan de hand van een patroon (drops design) een beer gaan breien. Nou ik snap er geen hout van. Is er iemand in Amsterdam die al een keer deze beer heeft gebreid. Het patroon is: Drops beertje van 3 draden silke tweed. Reden waarom in Amsterdam, dan kom ik om je hulp vragen. Dus ik hoop dat er iemand in Amsterdam is die dit beertje al een keer heeft gebreid.

Alvast bedankt.

Groet Petra

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2011 om 13:36

Is dat die blauwe die heb ik gebreid ,maar ik woon niet in Nederland wel in Belgie

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2011 om 14:49

leuk dagje uit toch ???

Maar gooi je problemen hier op het forum en er vast wel iemand die je helpen kan .

P.S Ik woon ook niet in Amsterdam

Back to Top
petrab View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petrab Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 10:48

Goedendag,

Bedankt voor de reacties. Het is geen blauwe beer, maar een, heel origineel, een bruine. Hij is 48 cm. Voor meer specifieke informatie, vraag maar raak.

Fijne groet, Petra

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 11:15

volgens mij is het deze, altijd prettig als je een beetje weet hoe hij eruitziet

patroon nummer 11-28 poppen en dieren

lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 19:52
Ik hoop dat je een reactie krijgt. Kun je een breiclub oprichten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 19:56
ik woon wel in de buurt van Amsterdam. Maar ik heb deze bruine of een andere kleur beer nog niet gebreid.

Maar misschien hoeven we niet in de buurt te wonen om je te kunnen helpen.

Vertel! Wat is het probleem. Waar snap je niets van?????
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
petrab View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petrab Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 16:53

Ja, de afbeelding klopt, dat is het beertje wat ik aan het breien ben.

Wat het  probleem is, ik heb het patroon gelezen en er staan dingen in die ik niet begrijp. Eigenlijk te veel om op te noemen.

Ik zal er eentje noemen, zet een aantal steken op een hulpdraad. Dat lijkt me een hoop gepriegel, Ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Allemaal bedankt voor het reageren.

Fijne groet, Petra

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 17:14
Dat kan ook op veiligheidsspelden of een stekenhouder, dat is een groot soort veiligheidsspeld, of op een rondbrei- of sokkennaald met aan twee kanten een stekenstopper. Kijk maar eens in het hobbydooswinkeltje wat daar allemaal voor is bij de breifournituren. Niks hulpdraad.

Ik heb geprobeerd het patroon te vinden, maar ik kwam er niet op.

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 17:29
antwoord verwijderd op vraag PetraB
Back to Top
moetie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer moetie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 15:09
ik kan je wel een super leuk, eenvoudig patroontje van een beer doormailen als je wil
wie goed doet, goed ontmoet
Back to Top
debeginbreister View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer debeginbreister Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 21:05

kan iemand mij het patroon van de beer doorsturen

en ik weet niet wat te breien want ik heb maar 2 breinaalden dus wat k&an ik allemaal breien met deze kleuren : lichtblauw , donkerblauw en wit

alvast bedankt

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 21:26
Niemand kan je iets doorsturen, als je e-mailadres niet in je profiel staat. Je kunt het bij msn messenger zetten.

Ik heb wel een paar simpele patronen uit een breiboekje voor kinderen. Een poes uit rechte lapjes en een beertje en sneeuwman.

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 22:12
patronen van drops sturen we toch niet door? die kan je gratis afhalen op garnstudio.nl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.906 seconden.
Lang Yarns