Rondbreien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Germi ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 November 2011 om 18:48 |
Ik wil herentrui 135-3 breien. Lang geleden heb ik ook op
rondbreinaalden gebreid, dus de techniek weet ik nog wel wat van. Een platte lap (dus heen en weer) lukt me ook wel, maar nu raak ik de kluts kwijt. Als ik op een of andere manier de cirkel gesloten heb, dan brei ik toch nooit aan de achterkant van het werk? Hoe kan ik dan een naald recht en vervolgens een naald averecht breien enz.? Ik hoop dat iemand me wegwijs kan maken. Bedankt! |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je in rondjes breit zijn alle rechten naalden automatisch in tricot. Er zijn dan geen teruggaande naalden.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er staat in je patroon dat je ribbelsteek moet breien .Ik zie zo gauw niet waar ,maar als je met een rondbreipen ribbels wilt hebben moet je je ene pen recht en je andere pan av breien . Ik zie nu dat je begint met 4 pennen ribbel en dat je dan verder gaat in boordsteek |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |