Patroon kussen Drops 117 - 50 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
marlotte ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Oktober 2011 om 18:02 |
Dag allemaal, ben begonnen aan kussen 117-50 Er staat:Wordt heen en weer gebreid op de naald. Wat betekent dit? Hoe moeten de teruggaande nld.gebreid worden? Zoals de steken zich voordoen of zijn de teruggaande naalden ook aangegeven op de teltekening? Als dit laatste het geval is dan krijg je nl. re boven re en av. boven av. Bij een kabel patroon lijkt mij dit toch niet de bedoeling. Wie oh wie kan mij hier een antwoord op geven? En oh ja, begin ik het patroon van li naar re of van re naar links? ALvast bedankt voor de genomen moeite
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je begint rechts op je telpatroon met breien . heen en weer breien is gewoon normaal breien . Met 4 pennen of een rondbreipen brei je in het rond Je 2e nld (teruggaande) staat ook aangegeven op je telpatroon . Als ik goed naar de foto kijk is het eerste stuk voor je kabels in gerstekorrel gebreid . dat is een soort versprongen 1 r 1 av. In de teruggaande naald komt dan de r boven de av . |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |