Simpele granny patroon gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 April 2012 om 22:34 |
Hallo dames,
ik ben op zoek naar simpele granny patronen in het Nederlands voor mijn moeder van 71, het moet echt niet te moeilijk zijn, ik weet er zijn er genoeg te vinden maar de meeste zijn toch nog te lastig voor haar. vroeger heeft ze wel gehaakt maar door de reuma was dit niet meer te doen, om haar gedachte een beetje te verzetten wil ze het toch weer gaan proberen als een soort therapie, ik hoop dat jullie mij en me moeder hierbij kunnen helpen.
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb je een stukje uit het haakboek voor rechts- en linkshandigen gestuurd. Daarin staat een poppendeken in een simpel Granny patroon. Je hoeft de kleurwisseling zelfs niet te doen en kunt het zo groot maken als je wilt. Mocht je het hele boekje willen hebben, dan hoor ik dat wel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Hoi Wanda, wat een leuke blog die jij aangaf!
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
http://karinaandehaak.blogspot.com/2010/06/patroon-granny-square-1-kleur.html
heb je hier wat aan???
|
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Heel erg bedankt allemaal, ik heb alles al uitgeprint en bij me moeder gebracht, ze ging het gelijk proberen .
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |