op zoek naar snoopy |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hime ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 December 2011 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 December 2011 om 14:07 |
Ik ben opzoek naar een snoopy patroon zoals dit op een foto staat bij corry. Ik wil je even uitleggen waarom, ik ben werkzaam op P.G afdeling waar een mw. verblijft die een gebreide snoopy heeft (85 jaar) vroeger van haar eigen moeder gekregen hij is gebreid in alles recht, vroeger breide ik wel maar nu niet meer maar wil dit wel weer eens proberen ik heb de steken en de ribbels zitten tellen. Maar als er nu iemand een patroontje voor me heeft is dit gemakkelijker voor me. De oude snoopy ziet er niet meer uit, maar ik wil deze niet vervangen maar als hij in de wasmachine zit heeft ze even iets anders in haar handen. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry ik heb geen brei patroon maar hier kun je wel een haakpatroon vinden. ik weet niet of je daar wat mee kunt?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
hime ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 December 2011 Status: Offline Points: 3 |
Dankjewel Esther Ik wacht nog even andere reacties af en dan ga ik er aan beginnen. groetjes Janneke |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
succes ermee.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |