Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

klein vraagje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: klein vraagje
    Posted: 17 Januari 2012 om 20:05

Ik heb een vraagje wat misschien erg simpel is maar ik vraag het me steeds af

Kan je een haakpatroon wat beschreven staat in rijen ook in spiraal vorm haken of gaat dat niet Ik wil een kitty sleutelhangertje haken maar ik heb een patroontje wat beschteven staat in rijen

Ik doe dat niet graag en kaak liever in spiraal

Weet iemand of dat kan

Dank je wel voor jullie antwoord

groetjes vlijtig liesje

vlijtig liesje 4961
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 20:14
Ja hoor. Kan gewoon. Ipv de halve vaste om te sluiten en de losse,
maak je gewoon 1 vaste. Even goed opletten met tellen.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 11:09
leg dan tussen de nieuwe toer een makeerdraadje zodat je toch weet waar je bent gebleven
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 11:33
Het hangt er wel van af, het kan natuurlijk niet zomaar. Bedoel je met 'in rijen' dat je heen en weer haakt, zoals een lapje? Dan kun je niet zomaar in de rondte gaan haken. Maar als je met 'in rijen' bedoelt dat een rondje afgesloten moet worden met een halve vaste, en een losse voor de volgende ronde, en dan gewoon doorhaken (dus niet keren!), dan kan het wel. En dan is het wat de dames hiervoor schrijven, afsluiten met een halve vaste en een losse voor de nieuwe ronde kunnen worden overgeslagen.
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 12:03
Dank je wel voor jullie reactie Ik heb het geprobeerd en
het lukt Alleen even opletten met tellen
Heel erg bedankt
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns