Haak patroon geluks poppetjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Mei 2011 om 15:14 |
Wie kan mij helpen aan het haak patroon van geluks poppetjes dat in de mei hobbyhandig staat .Ik woon niet in Nederland anders had ik hem wel even in de winkel gekocht
Hartelijk bedankt al vast lieve groet van Geerke |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zijn ze al in Canada Geerke ?
ze zijn onderweg hoor ![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Crea Thea ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 55 |
Linda, zou ik het patroon van de gelukspoppetjes ook mogen ontvangen? |
|
Groeten, Thea
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
volgens mij stond er iets op `links`....
|
|
![]() |
|
Crea Thea ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 55 |
klopt, maar helaas geen link meer .....
|
|
Groeten, Thea
|
|
![]() |
|
funchal95 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 26 |
Hallo,
ik zou heel graag wat patroontjes willen van gelukspoppetjes. Ik had een tijdje geleden een boekje gekocht, aan iemand uitgeleend en nooit meer terug gekregen. Wil voor de verjaardag van mijn dochter uitdeelkadootjes maken.
Alvast bedankt. |
|
Marianne
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik heb je wat gemaild Marianne.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
funchal95 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 26 |
Hoi Naemi, heb het gezien. Heb je ook al email gestuurd. Dank je wel.
Marianne |
|
Marianne
|
|
![]() |
|
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Mag ik me ook aansluiten voor gelukspoppetjes...ze blijven zo leuk...
|
|
![]() |
|
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
ik zou ook graag de poppetjes willen ontvangen.
vast erg bedankt! |
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Hier nog een liefhebber!
Groetjes, Annie |
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
hier dames! Kan je het zelf downloaden
![]() http://squishychocolate.blogspot.com/2009/11/dreamland-dangl e-nederlandstalig.html |
|
![]() |
|
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Bedankt!
Groetjes, Annie |
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
|
![]() |
|
petra1982 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
dank je wel!
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |