voorstel voor vilt patronen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
okkiepowerrr ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 December 2011 om 18:03 |
ik heb een voorstel voor de mensen die graag de viltpatronen willen hebben. omdat het vreselijk veel werk is steeds alles op te zoeken bedacht ik een idee
![]() ![]() er zitten dan ook japanse patronen bij en veel engelse en natuurlijk de gewonen nederlandse |
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
![]() |
|
pama ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu maar hopen dat je straks niet honderde CDtjes moet branden
![]() Iedereen wil natuurlijk die schijfjes ![]() |
|
marjan
|
|
![]() |
|
pama ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Okkiepower,
Ik krijg je mail steeds retour maar ik wil heeeeeel graag de schijfjes. Ik heb nu de mail verstuurd via je website op biedmeer, hoop dat je dat leest. Groetjes, Marjan Koomen |
|
marjan
|
|
![]() |
|
roxy ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 29 |
ik heb je ook eenberichtje gestuurd
lief dat je het met ons wil delen
fijne avond nog |
|
groetjes roxy
|
|
![]() |
|
okkiepowerrr ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
graag gedaan en ik ga morgen aan de slag om ze te branden
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
mensjes wel ff geduld hebben hoor moet er nogal wat branden . dus het word waarschijnlijk zaterdag of anders maandag voor ik ze op de post kan doen enne ik stuur pas als de drie euro binnenzijn hoor want ik moet de verzendkosten natuurlijk ook betalen en ik heb bubbel enveloppen moeten kopen om de dvd`s veilig te kunnen versturen.ben nu druk aan het branden
![]() |
|
|
|
![]() |
|
roxy ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 29 |
doe maar rustig aan hoor haha kan ze toch niet gelijk allemaal maken en als het goed is moet mijn 3 euro bij geschreven zijn hhihi
fijne avond |
|
groetjes roxy
|
|
![]() |
|
jaroxyvanjou is het er al gelijk al eigenlijk ben nu de tweede dvd aan het branden deel 1 is gedaan 7 x nu dus deel 2 nog 7 x
![]() |
|
|
|
![]() |
|
zou fijn zijn dat de mensen die de dvd`s wilden hebben het bedrag ook overmaken.ik heb ze allemaal gebrand. maar als niemand betaald kan ik ze ook niet opsturen. en heb ik ze waarschijnlijk voor niks gebrand. dit geld natuurlijk niet voor degene die wel betaald hebben. enne ik ben niet hebberig of zo maar ik heb me onkosten en ik deel ze graag met jullie. dus als je je bedacht heb laat het dan ff weten alsjeblieft
|
|
|
|
![]() |
|
Iris74 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
Graag zou ik als het nog kan ook wel een Dvd ontvangen
|
|
groetjes Iris ************** |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Je kunt ook alle patroontjes in een map zetten, die map uploaden en dan de link ervan uitdelen.. Volgens mij blijft die wel een poosje te downloaden dan..
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |