Gehaakte bolero |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sararahtje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2012 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Februari 2012 om 02:16 |
Hallo allemaal,
eindelijk heb ik maar eens geregistreerd nadat ik veel heb rondgekeken hier. Ik heb namelijk een probleem(pje): vorig jaar heb ik hier iemand zien vragen om het patroon van een witte, open gehaakte bolero met bloemen/sterren. Volgens mij had deze ook mouwen. Weet iemand waar ik dat patroon of het bericht kan vinden? Ik heb al gekeken bij Garnstudio, maar kan het daar niet vinden. Zo niet, kan iemand mij dan helpen aan zo'n patroon? Ik heb 8 bollen (=400 gram)garen voor breinaald 4-5 met een totale looplengte van 640 meter. Nu ik het er toch op zet: welke maat haaknaald moet ik gebruiken voor dit garen? O, helemaal vergeten: het moet een grote maat worden, met een bovenwijdte van minimaal 125 cm. Dus waarschijnlijk XXXL Groetjes Sararahtje
|
|
Iedere reis begint met de eerste stap (Mahatma Ghandi)
|
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beste Sararahtje, welkom bij de club, als je eens kijkt bij "voorstellen" en dan bij welkom dan zie je de gebruiksaanwijzing over het reilen en zeilen bij ons hobbydozen. Dan kunnen we je daarna misschien helpen met een patroon toe sturen, of aanwijzingen geven waar je alles kan vinden. Alvast bedankt, |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb er geen, maar de winkels liggen vol met haakbladen voor lente en zomer, dus daar zal vast wel een bolero bij zitten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
ik heb een patroon van een bolero, nog niet gemaakt, maar misschien heb je er wat aan. Als je even je mailadres toevoegd in je profiel kan ik het je toesturen. Groetjes nathalie |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |