Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oortjes patroon Dawn Toussaint

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oortjes patroon Dawn Toussaint
    Posted: 23 Februari 2012 om 11:19
Hallo hobbydoosjes,

ik vroeg me af of iemand in het bezit is van een van de patronen van een beertje of katje van Dawn Toussaint. Ik heb nl het patroon van een konijntje gekocht, maar wil er ook een ander beestje van maken, en volgens mij is het enige dat anders is, de oren, en ik vind het een beetje onzin om daar een nieuw patroon voor te kopen. Ik heb al wel wat geprobeerd, maar mijn oren worden toch niet zo mooi..
Dus ik zou blij zijn met het stukje van het patroon van de oren!
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 11:36
Het koalabeertje kan je gratis downloaden van haar site: te vinden onderaan bij "free patterns"
Back to Top
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 11:44
Dankje voor de tip, ik zal eens kijken of het qua maat uitkomt. Ik hou me nog wel aanbevolen voor kattenoortjes!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 15:12
misschien en maffe opmerking maar: ik kwam vandaag een tip tegen om oren te haken: een (stuk) pijpnenrager omhaken a.d. rand v.d.oren zodat ze niet zakken....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 17:12

Marlene,

dat is een goede tip , bedankt

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns