gehaakte roos |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Februari 2012 om 20:34 |
ik ben op zoek naar een nederlands patroon van een gehaakte roos kan iemand me daar aan helpen |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij heb ik al verwezen naar "100 bloemen om te haken en te breien", toen er gevraagd werd om patronen voor/van bloemen.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Komt een beetje over als: Hou op te zeuren en koop dit boek. |
|
![]() |
|
Ik heb slechts 1 patroon in het Nederlands, zie mail. |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Bedankt Hetwich, maar niet echt Alsof ik aandelen in dat boek zou hebben .................Kan me helemaal niets schelen of dat boek gekocht wordt! |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hannie, ik heb wel patroontjes in het Engels. Zeg het maar als je deze wilt ontvangen. |
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Ik heb op m'n blog een patroon van een roos staan...
http://busybessy.blogspot.com/2011/03/een-prachtige- roos.html |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
hannie ik heb wat gestuurd
|
|
![]() |
|
http://busybessy.blogspot.com/search/label/bloemen http://busybessy.blogspot.com/search/label/bloemen?updated-m ax=2011-03-30T10:38:00%2B02:00&max-results=20
Elizabethh, wat maak jij leuke dingen, zeg! Schitterend. Jouw link werkt bij mij niet. Bovenstaande links verwijzen naar de gehaakte roosjes. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Elizabethh, ik sluit mij helemaal aan bij Hetwich, prachtig allemaal. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
ik heb twee mails ontvangen ,alle twee met de zelfde roos ,ik zal vragen of mijn dochter die goed vind ,het is voor een communie project van mijn kleinzoon
|
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
Ik vind die van grietjekarwietje altijd erg mooi!
http://grietjekarwietje.blogspot.com/2009/09/haakpatroon- grote-roos.html |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
volgens mij is dat een engels boek, er wordt gevraagd naar een nederlands patroon. Fien, Fien fien, wat kun je weer kribbig reageren. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Het is een Nederlands boek, ik heb er gisteren nog 2 gezien in Beekbergen en er zijn ook andere boekjes uitgekomen in de herfst met bloemen haken en bloemen breien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
Je hebt mail,
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ja het is een nederlands boek ik heb het ook en ik vind het echt erg leuk
|
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
mijn schoonmoeder kreeg hem voor haar 80ste verjaardag gisteren, mocht er even in snuffelen, en ze zijn erg leuk voor alle jaargetijden staat er wat bij
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
En vruchten, vlinders en blaadjes, ik vind het ook een erg leuk boekje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
volgens mij kun je op drops garnstudio ook mooie patronen van rozen vinden.
ze zijn allemaal in het nederlands met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |