bivakmuts |
Reageer ![]() |
Autheur | |
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Februari 2012 om 12:56 |
hallo allemaal, heeft er soms iemand voor mij een patroon van een bivakmuts, liefst ééntje met enkel de ogen bloot. 't Is niet om een overval te plegen hoor
![]() |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kijk eens op eindhoven- in- beeld .nl daar staat een heel oud patroon- voor gebruik bij de marine- van een bivakmuts uitgetikt Hij gaat op 4 pennen . Lijkt een beetje op sokken breien . Overigens mogen er straks in nederland geen bivakmutsen meer gedragen worden . Bij jullie nog wel ?? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb een patroon voor een kinderbivakmuts ergens neergezet, kijk eens op bivakmuts bij Zoeken en dan in alle forums.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Is toch verboden tegenwoordig?
|
|
![]() |
|
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
ik heb daar iets van gehoord dat het zou verboden zijn, ma zeg het is voor mijn man om met de hond te gaan wandelen. Diene mens zijn gezicht was bevroren deze morgen
![]() Ik ga hem toch maar één maken hoor. |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
bedankt Magtelt, ik heb het gevonden. Met wat aanpassingen moet dat lukken
|
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb zo'n twee-keer-om-mijn-nek-sjaal en die draag ik rond mijn hoofd en voor mijn gezicht als het zo guur is. Mocht de politie er bezwaar tegen hebben, brei ik wel een boerka.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
haha magtelt da's een goeie
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
|
![]() |
|
Zal best lekker warm zijn, over je winterjas heen.
Ik wikkel mijn handen er ook wel in, als ik mijn handschoenen vergeet. In de auto heb ik een mofje liggen. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |