Broek van konijnenvriendjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
@-MGR ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Februari 2012 om 22:23 |
Hallo allemaal, Ik ben heeeel nieuw op deze site, net begonnen met knuffel breien. Ik vind het erg leuk en het gaat ook goed. Beertje Lilly is af, en het lijf van het konijnenvriendje ook. Mezelf het een en ander aangeleerd, met hulp van dit forum. Nu zit ik toch met een vraagje,en na het forum voor minstens een uur afgezocht te hebben, heb ik deze vraag niet kunnen vinden. Hier komt ie: Naald 38, brei 38 steken haal steek 39 over steek 40....enz. Brei ik steek 39 en 40 nou eerst wel of niet? Als het wel is, dan had er toch wel gestaan brei 40 steken en haal steek 39 over 40... Of zet ik steek 39 en 40 zonder te breien op mijn rechter naald en dan de overhaling? Bedankt alvast voor het (hopelijk) oplossen van mijn probleempje. Groetjes Anne-Marie |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat breijargon ook
Je breit 38 steken nr 39 haal je af en 40 brei je dan haal je de afgehaalde over de gebreide heen . succes en veel breiplezier |
|
![]() |
|
@-MGR ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Ja, als je het zo zegt, dan klinkt het ook wel erg logisch, dat ik daar nou niet zelf aan gedacht heb!! Dank je wel Mutti, ik ga het zometeen in praktijk brengen! Groetjes Anne-Marie |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
je hoef je niet te schamen hoor ik zit soms een hele avond te lezen en te lezen en te lezen en dan ineens valt het kwartje soms is het patroon lezen zo moeilijk
![]() |
|
![]() |
|
Dank je wel, ik heb een paar dagen getwijfeld of ik deze vraag wel moest stellen...Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, want ik ben nu met dat stuk bezig, en het wordt erg mooi! @-M |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Nou zie je.......gewoon vragen
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
waarom zou je iets niet vragen ???? daar is dit forum toch voor . En iedereen helpt iedereen zover hij kan . Dit is echt een TOP forum |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |