Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Broek van konijnenvriendjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Broek van konijnenvriendjes
    Posted: 09 Februari 2012 om 22:23

Hallo allemaal,

Ik ben heeeel nieuw op deze site, net begonnen met knuffel breien. Ik vind het erg leuk en het gaat ook goed. Beertje Lilly is af, en het lijf van het konijnenvriendje ook. Mezelf het een en ander aangeleerd, met hulp van dit forum.

Nu zit ik toch met een vraagje,en na het forum voor minstens een uur afgezocht te hebben, heb ik deze vraag niet kunnen vinden. Hier komt ie:

Naald 38, brei 38 steken haal steek 39 over steek 40....enz.

Brei ik steek 39 en 40 nou eerst wel of niet? Als het wel is, dan had er toch wel gestaan brei 40 steken en haal steek 39 over 40...
En als het niet is, dan staan steek 39 en 40 op mijn linker pen, en dat haalt lastig over..hmmmm

Of zet ik steek 39 en 40 zonder te breien op mijn rechter naald en dan de overhaling?

Bedankt alvast voor het (hopelijk) oplossen van mijn probleempje.

Groetjes

Anne-Marie

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 09:52

Dat breijargon ook

Je breit 38 steken nr 39 haal je af en 40 brei je dan haal je de afgehaalde over de gebreide heen .

succes en veel breiplezier

Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 20:04

Ja, als je het zo zegt, dan klinkt het ook wel erg logisch, dat ik daar nou niet zelf aan gedacht heb!!

Dank je wel Mutti, ik ga het zometeen in praktijk brengen!

Groetjes

Anne-Marie

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 21:47
je hoef je niet te schamen hoor ik zit soms een hele avond te lezen en te lezen en te lezen en dan ineens valt het kwartje soms is het patroon lezen zo moeilijk
Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2012 om 21:51

Originally posted by doortje doortje wrote:

je hoef je niet te schamen hoor ik zit soms een hele avond te lezen en te lezen en te lezen en dan ineens valt het kwartje soms is het patroon lezen zo moeilijk

Dank je wel, ik heb een paar dagen getwijfeld of ik deze vraag wel moest stellen...Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, want ik ben nu met dat stuk bezig, en het wordt erg mooi!

@-M

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 07:57
Nou zie je.......gewoon vragen 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 13:18

waarom zou je iets niet vragen ????

daar is dit forum toch voor .

En iedereen helpt iedereen zover hij kan .

Dit is echt een TOP forum

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.515 seconden.
Lang Yarns