Haakpatronen voor knuffels |
Reageer ![]() |
Autheur | |
haakfan72 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 November 2009 om 12:49 |
Hallo allemaal,
Is er iemand die mij kan helpen aan haakpatronen voor knuffels? Wat voor soort maakt niet zoveel uit. Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zou je je email kunnen plaatsen?
|
|
![]() |
|
tootjeko ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
En we stellen het ook altijd op prijs als je je even voorstelt
![]() |
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Hoi Haakfan, Welkom hier op het forum. Misschien kun je onder het kopje 'zoeken' even kijken naar 'gehaakt knuffeldier' want volgens mij is er pas nog een oproepje geweest voor knuffeldier patronen. Veel succes! |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
HennyZ ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
Hoi medehaaksters,
Ik heb heel erg veel haakpatronen van knuffels. Geef maar een gil wat je zoekt. Zelf ben ik (bijna wanhopig) op zoek naar mooie draken om te haken. Imand die me daarmee kan helpen?
Groetjes en laat me maar weten wat je zoekt Henny |
|
Echte liefde krijg je van dieren
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Wat denk je Henny, zal je met deze link voorlopig genoeg draakjes hebben ;-)
|
|
![]() |
|
HennyZ ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
Je bent helemaal GEWELDIG!!!!! Echt heel erg bedankt, als ik iets voor je kan betekenen qua patronen....laat het me weten.
|
|
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik zoek zelf alles wat betrekking heeft met Eenhoorns en pegasus. Ow ja ook een enorme berg met tijd
![]() |
|
![]() |
|
Ook borduurpatronen? Ik heb ergens diep in een la een CD vol borduurpatronen gevonden |
|
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
mijn voorkeur voor echt heel erg mooie patronen van draken gaat nog altijd naar deze mevrouw haar creaties kan alleen maar zeggen, stuur haar een mailtje met het patroon dat je leuk vind en zij stuurt het dan gratis naar je toe, heeft al een paar keer een probleem gehad dat er mensen waren die haar patronen voor geld wilden verkopen en daardoor is ze een beetje op haar hoede |
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Oh Viki wat een prachtige patronen! En wat erg dat iemand ze gewoon op marktplaats te koop zet
![]() |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
de pauw ,geweldig!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |