uilenmuts |
Reageer ![]() |
Autheur | |
rennie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Maart 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Maart 2012 om 16:01 |
rennie
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kan je niet aan dit patroon helpen. Ik zal eens kijken wat ik wel voor je heb. Misschien handiger om in het vervolg een oproepje bij gezocht te plaatsen... Daar wordt meestal om patronen gevraagd. En hier worden patroongerelateerd vragen gesteld. Tenminste dat is de bedoeling. Hoe het hele forum in zijn werking gaat kun je lezen in Welkom. Staat in elke categorie bovenaan de pagina.
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
En nog eventjes dit: Eerst even voorstellen wordt hier erg op prijs gesteld, voordat je meteen gaat vragen om patroontjes. De meesten van ons sturen pas iets als men zich eerst voorgesteld heeft. Is ook wel zo netjes. Het is hier een behoorlijke hechte groep. Iedereen gaat heel erg leuk met elkaar om en iedereen wil iedereen wel helpen. Maar we willen wel graag weten met wie we te maken hebben.
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |