Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tasje bruiloft

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tasje bruiloft
    Posted: 16 December 2011 om 09:32
Hallo Allemaal,

Volgend jaar ga ik trouwen en nu zoek ik eigelijk een patroontje van een buideltje. Zo'n klein plunjezakje is dat!! Ik hoor het graag en als jullie iets anders leuks hebben om te maken voor de dag, als bedankjes, versiering etc. Of gewoon goede ideeen dan hoor ik deze natuurlijk ook heel graag.

Alvast bedankt!
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 09:41

Ik heb je iets gestuurd. of je er wat mee kan weet ik niet.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 09:45
Thanks, ga het gelijk bekijken!!

Back to Top
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 13:02
naar welke mail kan ik de reactie sturen
m.v.g. annelies
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 13:21
Hier staan er ook een paar tussen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 13:42
Toen ik trouwde had ik alles zelf genaaid van witte satijn met tule en kant, ook het tasje. Dat bestond uit een rond bodempje van 14 CM Ø (inclusief  naden). Daar had ik een rechhoekige lap kokervormig opgezet. Netjes afgewerkt en met een kanten strikje als sluiting dichtgebonden en een kanten hengseltje. Eenvoudig en heel leuk. Er past een zakdoekje in, je handschoentjes die je na de plechtigheid niet meer aan hebt en ... vlekkencapsules voor noodgevallen tijdens het eten.  Je weet maar nooit!
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2011 om 09:59
haha vlekkencapsules ja haha!! goed idee!!! Top, Heb inmiddels lieve reacties gehad per mail, allemaal erg bedankt!!! top!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns