patroon col |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 December 2011 om 14:36 |
hoi allemaal
ik ben opzoek naar een makkelijk patroon voor een col ik heb er net bij creaties één geplaatst maar wil nog wel een andere maken iemand een idee ik kan geen kabels breien en zoek dus iets anders heb nu een lapgebreid en bovenenonderkant aanelkaar gehaakt met vasten patroon voor een rondbreinaald mag ook wil even bij zeeman kijken voor een maatje groot 8 og 9 of zo
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je al bij Drops gekeken.Er staan ontzettend veel collen op om te breien met een rondbreinaald nr.7.De meeste hebben hetzelfde patroon. Ik kan geen linken plaatsen maar het patroon is als volgt. De halswarmer wordt in de rondte gebreid.Zet 192 steken op met rondbreinaald 7. Brei 4 naalden ribbelsteek en ga verder in tricotsteek. Brei bij een hoogte van 34 cm. 4 nld.ribbelsteek en minder tegelijkertijd in de eerste naald 20 steken gelijkmatig = 172 st. Afkanten en de halswarmer dubbelvouwen (als het cijfer 8) voor U hem draagt. groetjes Frea |
|
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
klinkt leuk zal eens kijken bij drops |
|
Chris
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
weet je wat ook een hele mooie steek is hier voor 1st r, 1omslag en dan 2st avr samenbr en dan de laatste steek ook recht dus de 1st en de laatste st r en dat alle nld zo is echt heel mooi voor een col.
groetjes elma mulder |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
sorry bij de laatste st r geen omslag.
groetjes elma mulder |
|
![]() |
|
is dat de patentsteek? doortje
en frea weet je zo welk dropsnummer? zag ook een col met gerstekorrel ook mooi! |
|
Chris
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
http://fabricolage.blogspot.com/2011/08/scarfettes-039_21.ht ml
HEEL SIMPEL,WEL LEUK. tIK BIJ RAVELRY IN : COL EN KNITTING DAN KOMEN ER EEN HELEBOEL |
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
nee volgens mij niet het is een soort kabeltje daar lijk het op vind ik en er zit een gaatje in anders probeer je het eerst met een proeflapje van 4nld want hij is echt heel mooi ik heb er een muts en col van gebreid en iedereen zegt dat het zo mooi is en het is mooi met dikke en dunne wol.
groetjes doortje |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Chris, nr.125-7. In boeknummer 134 staan een paar leuke.Die met de gerstekorrel staat die in nr.131? Die is ook leuk. groetjes Frea. |
|
![]() |
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Ik heb je er nog eentje gestuurd
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Staat er ook geen op de telegraaf?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ja magtelt heb ik gedowndingest stom vergeten bedankt voor de tipssssssssssss
|
|
Chris
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ja, ik heb alleen een moeilijk inbreipatroon, ik voelde me net of ik tegen een drenkeling stond te roepen dat de andere oever veel lager is, zwem dáár maar naar toe. Maar fijn dat je hem hebt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
magtelt ik wacht op jou naalden en ga er gewoon meerdere maken ik vind het leuk om te doen en ze zijn zo af (ik ga het roezelsjaaltje NIET evenaren vind 36 collen iets te veel) |
|
Chris
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Sylka-mode heeft uitverkoop daar staan nog een paar rondbreinaalden zag ik net, in de grote maten.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |